vrijdag 12 augustus 2022

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteravond, terwijl mijn mannetje naar de repetitie van de fanfare was heb ik deze 2 kaarten gemaakt.
2 bijna identieke kaarten, alleen de cirkels verschillen. Dit zijn nog restjes van gekochte achtergrondjes. De bloem heb ik net als bij de andere restjes kaarten verschillende keren gestanst en op elkaar geplakt. De tekst is van Card Deco gekocht bij Boekenvoordeel. Het frame was een embosfolder van vriendin Monique die ik kon gebruiken tijdens een gezamelijk knutseldagje. De donkere kleur rond het frame is stempelinkt. Het trucje om zo'n strak lijntje te krijgen kan je zien bij Natasha Foote, zij maakt hele leuke kaarten met inkt. Nou, dat is het weer voor nu.

5 opmerkingen:

  1. Mooie sterkte kaarten Gerda.
    Mooie kleuren.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn dit mooie Sterkte kaarten en leuk dat beïnkte randje, ziet er heel simpel uit in het filmpje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed idee met dat randje dan heb geen volledige mat nodig. Het embossing randje aan jouw kaarten maakt het geheel nog mooier, klasse kaarten !
    Veel te warme groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leukd kaart. Mooimet het ge-emboste randje. Geeft de kaart net iets extra's. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Gerda, Via Pinterest ben ik bij je terecht gekomen. Je maakt erg mooie kaarten en ben gelijk volger van je geworden.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen