vrijdag 15 september 2023

One Horse Open Sleigh

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De kersttrein waar ik deze week opgesprongen ben dendert lustig verder 😉 De afgelopen dagen ben ik aan de slag gegaan met het mooie design papier van Stampin 'Up: One Horse Open Sleigh. Het is een blokje van 15 op 15 cm met 12 verschillende designs die er allemaal 4 keer inzitten. De inspiratie voor dit modelletje vond ik op YouTube.
8 kaarten hebben een gestempelde wens en 4 kaarten een gestanste tekst (malletje van Crealies) Afwerking is op alle kaarten ongeveer hetzelfde. De kleine hertjes is een setje van Nellie Snellen en de slee met kerstman is (als ik me niet vergis) van Joy. Hier en daar wat Artic Snow van Stamperia gebruikt.  De witte ijskristallen heb ik pas toegevoegd als alle kaarten klaar waren omdat ik de witte strook een beetje te kaal vond. Om jullie niet te vervelen met een lang bericht show ik maar 2 kaarten van de 12. Nu moet ik op zoek naar nieuwe inspiratie voor een volgende reeks 😉

2 opmerkingen:

  1. Mooie serie heb je ervan gemaakt. Zo snel als jij gaat ben je ruim op tijd klaar voor kerst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke serie kerstkaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen