maandag 9 januari 2017

Kaarten met bloemen (1)

Een tijdje geleden heb ik een nieuw Hobbydols boekje gekocht. Nummertje 185: Hobbydots met veel bloemen van Sietie Steerenberg-Bons. Er staan veel patroontjes in voor rechthoekige kaarten wat hier in België nog steeds voordeliger is om te verzenden dan vierkante kaarten. De kleuren van de dotjes heb ik uiteraard aangepast aan mijn plaatjes (LeSuh). De kaders heb ik er zelf aan toegevoegd om toch niet alleen het patroontje te gebruiken. Op beide kaarten gestempelde wensen, 1 kaart afgewerkt met geponste vlindertjes, de andere met een ballonnetje.

Patroontje bladzijde 2.
Patroontje bladzijde 7.

2 opmerkingen:

  1. Ohhh, wat zijn ze weer mooi, en helemaal in jou stijl! Vrolijke voorjaarskleuren met dit sombere weer.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hobbydots die heb ik zelf nog maar enkele keren gebruikt en viooltjes horen tot m'n favoriete bloemetjes. Het zijn mooie, stijlvolle kaarten geworden !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen