zondag 19 februari 2017

Beertje

Door alle drukte was er hier weinig tijd om kaarten te maken en daarom heb ik me 's avonds met iets anders bezig gehouden.
Ik heb lang getwijfeld of ik het wel zou kunnen maar al die leuke knuffels op internet hebben me overtuigd om het ook eens te proberen. Bij deze stel ik dan ook heel trots mijn eerste werkje voor. Het haken op zich was geen probleem maar alles aan elkaar naaien was een andere klus.

Er is zeker nog ruimte voor verbetering. Deze knuffel is gemaakt met wol uit de oude doos, ondertussen heb ik een assortiment nieuwe kleurtjes aangeschaft als ook de juiste vulling en veiligheidsoogjes en neusjes.

 

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat is hij leuk geworden Gerda! Echt fantastisch goed gelukt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You did it :-) niet mis voor een eerste knuffel. Ik begrijp je heel goed, het in elkaar zetten vind ik ook niet leuk ook niet bij breien. Ik ben zeker dat er nog knuffels zullen volgen !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen