zondag 30 juli 2017

Huwelijkskaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na een deugddoende fietsvakantie in Nederland (Boekelo) kon ik vandaag na een hele lange kaarten stilte weer eens wat tijd doorbrengen in mijn knutselatelier. Voor we op vakantie vertrokken had mijn dochter nog een huwelijkskaart besteld. Omdat ik niet veel tijd had (de trouwpartij is al op 5 augustus) heb ik me laten inspireren door een ideetje van Pinterest. Verschillende mallen van MD gebruikt.
Het scrappapier is van een DécoTime blok gekocht bij Action.
Nog een detailfoto van de banner. Kaart afgewerkt met 3 bloementoefjes.
 
 


2 opmerkingen:

  1. Het is je toch maar weer gelukt, om iets moois te maken voor die trouwpartij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb heel wa bij je gemist Gerda. Deze is ook alwee zo leuk het model pasar precies bij dit paartje. Leuk bedacht. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen