vrijdag 17 november 2017

Verjaardagskaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het leuke aan zo'n knutselweekend is dat je mallen kan gebruiken die je zelf niet hebt. De andere dames zijn al goed bekend met Ali Express en hebben mij een beetje wegwijs gemaakt op die site.
Nu ik voorlopig geen kleinkinderen moet opvangen heb ik opnieuw meer tijd om te knutselen. Deze 2 kaarten zijn vers van de pers gemaakt met een Ali stansje. Bij de eerste kaart heb ik het stansje op een dubbele kaart verwerkt, het scrap papiertje heb ik gevonden in mijn bak met restjes. Bij de andere kaart heb ik achteraan een standaardje bevestigd, vooraan 2 extra laagjes zodat ik in het wit een pp kon snijden. Beide kaarten afgewerkt me stempels, stickers en strass steentjes.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Je hebt leuke kaarten gemaakt met de geleende stansjes. Het zijn weer helemaal "Gerda" kaarten geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah je hebt ook de Ali-stansen ontdekt. Mooi resultaat, ik ga voor de 2de versie.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen