zaterdag 19 januari 2019

Voor mijn broer

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor mijn broer, die jarig is begin juli, heb ik deze kaart al gemaakt. De lay-out en het zelf geprinte plaatje komen van Pinterest. Scrap papiertjes van een Craft Sensations blok: 'Old Fashioned'. De vierkantjes is een malletje van Crealies dat ik verschillende keren heb gestanst en daarna op elkaar geplakt. Omdat het een heel fijn malletje is heb ik na het stansen de vierkantjes zelfklevend gemaakt met een glue sheet van Joy.

4 opmerkingen:

  1. Wat een gave mannenkaart Gerda, leuk plaatje en die stans van Crealies past er perfect bij,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke mannenkaart Gerda. Mooi plaatje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige klassieke mannenkaart! Leuk plaatje heb je gevonden, de papiertjes en de stans passen er heel leuk bij.
    Fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleur en combinatie, de stansjes van Crealies maken het geheel wat speelser, leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen