zaterdag 16 februari 2019

Fijne dag

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Sommige mallen zijn zo mooi maar heel moeilijk om mee te werken. Dit is voor mij persoonlijk zo'n mal. Dat is ook de reden waarom ze zolang in de verpakking gebleven is. Maar omdat ik toch mijn voornemen om veel van mijn nieuwe materialen in gebruik te nemen waar wil maken heb ik vandaag deze kaart gemaakt. Eerst een beetje op Pinterest gekeken voor inspiratie en daarna aan de slag. Een plaatje van Mattie verwerkt op een onderdeel van een andere mal van MD.
De achtergrond heb ik rechtstreeks op de dubbele kaart geëmbost. Daarna het bovenste gedeelte dat ik op het gekleurde cardstock heb geplakt en vervolgens op de achtergrond. Het gestempeld label is van een setje uit de Action, links nog een extra tak met bloemen (MD) en witte strass steentjes voor de afwerking.


4 opmerkingen:

  1. Het is je goed gelukt, om met deze mal een prachtige kaart te maken. Leuk idee om het plaatje in een andere mal te zetten, en een tof labeltje heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook lastig om met deze grote stansen een mooie kaart te maken. De jouwe is erg mooi, leuk plaatje en ook mooi afgewerkt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja sommige mallen zijn op zich heel mooi maar moeilijk om te verwerken, dit is er zo eentje. Maar het is toch wel goed gelukt hoor en de kleuren zijn perfect.
    Zonnige groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen