maandag 12 juni 2023

Bestelling kerstdoosjes (work in progress deel 1)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik had belooft om jullie op de hoogte te houden van mijn werkzaamheden i.v.m. mijn grote bestellingen. Uiteraard maak ik eerst werk van de kerstdoosjes (130 stuks). Even mijn mannetje ingeschakeld om een foto te nemen 😉
Hier ben ik aan het rillen, inmiddels zijn alle (130) wikkels en 100 x het doosje met onderverdeling gerild. Deze week moet ik even naar de stad om nog wit cardstock aan te schaffen.
Voor de wikkels heb ik design papier van Stamperia, Action en Joy Crafts uitgezocht. Rechts nog een foto van het doosje dat de voorzitster had uitgezocht. Volgende stap wordt het inknippen en tape aanbrengen.

5 opmerkingen:

  1. Gerda jij bent duidelijk niet meer te stoppen, als je zo door gaat zijn ze deze week nog af. Ik vind ze wel heel mooi, misschien moet ik het ook eens proberen ;-)
    ☀️☀️groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh , wat een bestelling.
    Mooie doosjes.
    Ik denk dat ze wel op tijd af zijn 😏
    Succes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tjonge, jij gaat als een speer Gerda! Ik weet wel zeker dat je alles op tijd af krijgt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto van jou zo aan 't werk en wat een klus is dat, een grote bestelling.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent er maar druk mee. Best een werkje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen