donderdag 10 augustus 2023

Hobbydots on color 4 en 5

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb net mijn rondje blogbezoekjes afgerond. Wat waren er weer veel prachtige kerstkaarten om te bewonderen.

Bij mij geen kerstkaarten maar opnieuw 2 series dotten op kleur.
De meegeleverde plaatjes van pakketje nr 4 vond ik niet zo mooi, deze komen allemaal uit mijn knipvellen map.
Bij pakketje nr 5 heb ik wel de meegeleverde plaatjes gebruikt, alleen bij het plaatje met het boek heb ik de achtergrond weggeknipt en een restje van een Action papiertje gebruikt.
 
Pakketje nr 3 waren wel kerstkaarten maar omdat ik daarvan al een serie had gepost heb ik deze kaarten alleen op mijn Pinterest bord geplaatst.

Tijd voor weer wat anders.................

6 opmerkingen:

  1. Je bent goed bezig geweest met deze dot kaarten, leuk dat je er je eigen draai aan hebt gegeven.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige serie dots kaarten Gerda.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat ben jij goed bezig , mooie serie dots kaarten Gerda.Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn weer hele mooie kaarten, ik zou dat echt niet voor elkaar krijgen,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een monnikenwerk om al die dotjes te plakken Gerda. Het resultaat is prachtig, heel sierlijk. Mooie kaarten allemaal.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige serie. Leuk het dotten op het donkere papier. Ziet er weer erg mooi uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen