zaterdag 25 november 2023

Knippen en plakken (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Nu weet ik weer waarom ik voor mijn knutseluitje naar Nederland die pakketjes had voorbereid 😉 Zo makkelijk om daarna snel een hele serie kaarten af te werken (alleen nog knippen en plakken). Gisteren ben ik heel de dag bezig geweest en dit is het resultaat. Voor alle kaarten dezelfde mal en hetzelfde mask gebruikt.
Heb ook nog een witte serie.
Deze kaarten zijn opgebouwd met verschillende soorten wit cardstock, op het onderdeel met het plaatje heb ik ook een muurtje gemaskt. Op een paar uitzonderingen na waar ik nog wat kleine dingetjes moet aan afwerken ben ik klaar met mijn kerstkaarten voor dit jaar. Volgende week wil ik nog een aantal explosie boxen maken en daarmee sluit ik mijn kerstknutsels voor 2023 af. Daarna moet ik dringend aan de slag met een verjaardagskaart voor onze zoon die op 1 januari jarig is.

4 opmerkingen:

  1. Twee mooie series Gerda! je hebt weer goed je best gedaan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie kaarten , zo mooi met de 3d plaatjes.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige serie kerstkaarten Gerda.
    Wat ben jij goed bezig.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow you did it again ! Schitterend werk, zo netjes en een mooi mal ook.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen