donderdag 4 juli 2024

Pixelkaart (vierkant)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag kan ik weer een pixelkaart posten. Zoals jullie kunnen zien blijf ik nog even aan de gang met de leuke Tiny plaatjes. Het is een dubbel kaartje dat geshowd kan worden op de toffe schildersezel van Marianne Design.
Voor de afwerking een labeltje met gestempelde tekst vastgezet met een rozetje van Temu. In het gras nog wat extra bloemetjes en blaadjes. Omdat het zo'n kleurrijk plaatje is heb ik niet te veel dingetjes toegevoegd.

Nu het weer niet echt meezit heb ik deze week toch nog kunnen knutselen, morgen ben ik er weer met een aantal dieptekaarten. Vanaf volgende week zal het echt minder worden 😉 want van de 7 dagen moeten we 6 dagen de kleinkinderen opvangen. Eerst de 2 jongste, een dagje rust en dan de 2 oudste. Oma en opa weten wat te doen. Het plan is om een paar daguitstapjes te doen als de weergoden ons goed gezind zijn. 

5 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer een leukerd met dit mooi lieve plaatje. Veel plezier met de kleinkinderen. Volgende week zal het weer beter worden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje heb je gebruikt voor deze pixelkaart, staat leuk op de ezel.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke pixelkaart met dit Tiny plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen