maandag 16 januari 2017

60ste verjaardag en pensioen

Volgende week wordt mijn echtgenoot 60 en gaat hij op pensioen. Om deze 2 gelegenheden te vieren heb ik een gecombineerde kaart gemaakt. Het versje en de afbeelding van het muziekinstrument (dat hijzelf bespeelt) heb ik gevonden op internet en zelf uitgeprint. Hij speelt bij de plaatselijke muziekvereniging en is daar ook een graag gezien bestuurslid. De kaart is gemaakt met de labelmal van MD. Het eerste label heb ik gestanst in muziekpapier en is afgewerkt met enkele bloemetjes, solsleutel en muzieknootjes.
Op het 2de label is er een foto van mijn echtgenoot te vinden genomen tijdens een kerkconcert.

3 opmerkingen:

  1. Schitterend hoe je alles verwerkt hebt op deze label. Leuk met die foto en het gedicht. Ik ben benieuwd hoe hij gaar reageren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat prachtig gedaan Gerda ! Een heel erg leuk gedicht en tof met die foto ! Zo te lezen is je man nu ook al erg actief !
    Ik speel zelf piano en mijn dochter speelt harp dus momenteel wonen wij zo wat in de muziek academie :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Gerda daar ga je zeker mee scoren. Heel leuk idee en supermooi uitgewerkt !!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen