woensdag 15 maart 2017

Dot & Do nr 32 (Vogels en bloemen)

Als de patroontjes al gekleefd zijn is het makkelijk om de kaarten verder af te werken. Toch probeer ik bij deze pakketjes nog iets van mezelf toe te voegen zodat het niet alleen de dotjes en het plaatje zijn. Hier heb ik een paar extra cirkels gestanst.
Op deze kaart heb ik rond het plaatje nog extra dotjes gekleefd en de vlinder is ingekleurd met een aquarelpotlood. Vorige week op de hobbybeurs in Antwerpen heb ik goeie tips gekregen om deze potloden te gebruiken want wat bleek, ik deed het helemaal fout.

En voor het laatste patroontje heb ik een ander plaatje gebruikt dan wat meegeleverd werd. Hier enkele extra geponste vlindertjes. Op alle kaarten gestempelde wensen. Met mijn stempelhulp is ook dat geen probleem meer om netjes te doen.
 
 

1 opmerking:

  1. Jij hebt flink gewerkt de afgelopen dagen! Leuk hoe je aan deze dot kaartjes je eigen draai geeft!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen