donderdag 24 augustus 2017

Een zoon

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het lijkt wel dat er momenteel alleen maar jongens geboren worden. Vandaag kreeg ik bericht dat een vriendin bevallen is van een 2de zoontje. Om haar te feliciteren heb ik mijn eerste waterval kaart gemaakt aan de hand van deze video:
https://www.youtube.com/watch?v=GtWr9oTV-ow 
Dacht dat het veel moeilijker zou zijn, maar met de duidelijke uitleg van dit filmpje ging het heel vlot.
In de workshop is het een enkele kaart, om de pinnetjes van de splitpennen aan de achterkant te verstoppen heb ik het geheel nog een keer op een dubbele kaart gekleefd. Scrappapier en een leuk plaatje van Eline. Op ieder vlak een andere tekst en als de waterval helemaal is uitgetrokken staat er een slaapliedje gestempeld (alle stempels van MD).
 

2 opmerkingen:

  1. Oh, wat een schitterende watervalkaart. Wat leuk om op elk vakje een tekst te stempelen. Top kaartje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar gaat je vniendin heel blij mee zijn, zo’n watervalkaart is toch speciaal. Het is alweer veel te lang geleden dat ik dat nog eens maakte.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen