vrijdag 18 augustus 2017

Huwelijksverjaardag

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Als mijn beste klant een opdracht geeft dan weet ik dat het gepersonaliseerd moet zijn. Ook deze kaart voor de huwelijksverjaardag van één van haar zonen moest de nodige info bevatten. De kaart is gemaakt met DDBD Dutch Shape Art Book. Het plaatje is van Marieke. De teksten op de labels heb ik zelf uitgeprint. Als extraatjes een veertje en in het midden een stukje lint. De randen van het boek heb ik bewerkt met de Distress tool van Tim Holtz. De hartjes van het plaatje heb ik een glitterlaagje gegeven. Er staat nog een bijzondere kaart in de wachtrij, daar hoop ik morgen en begin mee te maken.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtige kaart in deze boekvorm. Weer helemaal zoals ik van jou gewoon ben. Alleen mis ik de hoeveelste huwelijksverjaardag. Jij bent helemaal weg met die DDBD.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen