zondag 4 maart 2018

Pop-up kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Op de beurs in Den Bosch heb ik 2 pop-up mallen van Nellie Snellen gekocht. Tijdens een knutseldagje met vriendinnen had ik ze al kunnen uitproberen en vond het wel een leuk effect.
Mijn eerste kaart is ook meteen mijn eerste kerstkaart van dit jaar en is gemaakt met de Pop-Up mal Stars. Dat ging nog niet zo goed want ik kan het opstaande gedeelte niet helemaal plat vouwen om de kaart te versturen. Is dus eentje om persoonlijk af te geven. Het plaatje van Christine Haworth is eentje uit de oude doos maar ik vind ze nog steeds heel mooi. De kaart is afgewerkt met een tekstmal van MD en enkele extra ijskristallen. De gekleurde sterren is ook een mal van Nellie Snellen.
Mijn tweede poging ging al beter dankzij extra info en afmetingen van mijn vriendin Eri. Voor dit werkje heb ik de Pop-Up mal Hearts gebruikt in combinatie met het mooie papier van Maja. De swirl (MD), bloemetjes en het label met de gestempelde wensen maken de kaart helemaal af. De randen van het scrap papier zijn bewerkt met Distress Ink. Het plaatje met de dame en het label met de wensen heb ik verhoogd aangebracht. Deze kaart kan in een gewone envelop wat voor ons in België altijd mooi is meegenomen.


4 opmerkingen:

  1. Wat zijn het mooie kaarten geworden, het plaatje is zo lief op je kerstkaart, de 2de kaart is echt prachtig,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Gerda! Al doende leert men. De kaart met de hartjes is helemaal super geworden. Mooi papier en plaatje, en de bloemetjes maken het helemaal af!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah je hebt nu ook de 2 mallen, prachtige resultaten hoor. Die plaatjes van de eerste kaart zijn heel schattig. De 2de kaart geeft een gans andere sfeer met dat gekleurd papier, ook mooi is de bloemenrand op het smalle gedeelte en de swirl maakt het af !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten Gerda ! Die met de hartjes is echt een beauty geworden .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen