woensdag 18 juli 2018

Speciaal voor jou

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

In onze krant stond een oproep om een kaartje te sturen naar een kleuter die ernstig ziek is. Daarom heb ik deze kaart gemaakt. Ik heb de workshop van Marleen gebruikt om deze schuifkaart te maken, een modelletje dat ik weer kan afstrepen op mijn to do lijstje.
Het gebruikte scrap papier komt van een ouder blok van Deco time: patronenkarton met glitter, ooit gekocht bij Action. Als je het schuifgedeelte naar boven trekt stopt het Moreheadplaatje net onder het label en lijkt het of de vlinder op de bloem zit. Het gras en het extra viooltje zijn mallen van MD. De banner met de tekst is van Crealies.
 


4 opmerkingen:

  1. Wow, wat een leukerd! Tof gedaan met dat moreheadje. Dit model staat ook nog op mijn to-do lijstje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje met het mooie meisje, leuk model, grappig dat de vlinder bij het naar boven schuiven op de bloem zit
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig kaartje in de perfecte kleur ! Dat is heel nobel van je, dat kindje zal heel blij zijn.
    Groeten , Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig schuifkaartje Gerda. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen