vrijdag 7 september 2018

Roxan 1 jaar

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Begin november wordt onze jongste kleindochter al 1 jaar. Wat gaat de tijd toch snel. Om dat te vieren ben ik aan de slag gaan met de vierkante ticketmal, momenteel zijn deze mallen mijn favorietjes. Geen idee van wie het scrap papier is, er zit een beetje glitter op. De cirkels zijn 2 onderdelen van mal LR0552 van MD. De naam gemaakt met mijn Ali alfabet.
Achter de cirkel zit een label gemaakt met mijn nieuwe pons van Vaessen.
Verder is de kaart afgewerkt met 2 strikjes, een ballon en hartjesslingers. Net als bij mijn vorige kaart heb ik aan de achterkant een dubbel strook geplakt zodat de kaart makkelijk blijft staan.
 
 

5 opmerkingen:

  1. Ja die ticketmallen zijn echt een schot in de roos, de huidige favoriet van velen denk ik. Leuke uitwerking van je kaart met het morehead clowntje.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook fan van de ticket stansen, mijn 5de is onderweg, heerlijk dat je niet hoeft te knippen. Het is een schattig kaartje geworden,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vrolijke kaart in dat roze en rood voor de kleine meid. Ik denk dat we die ticketmallen nog vaak voorbij zien komen. Mooie alfabetletters!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig kaartje Gerda .Heel mooi
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leukerd met de ticketmal. Erg mooi vrolijk gemaskt Gerda. Ziet er supermooi uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen