dinsdag 18 september 2018

Schuifkaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Deze week kreeg ik een bestelling voor 3 kaarten, voor 2 verjaardagen kon ik putten uit mijn voorraad maar voor Rio heb ik een schuifkaart gemaakt met de hulp van deze workshop:
https://www.youtube.com/watch?v=Xm_YzZgZUvI&t=1241s
Omdat ik het schuifgedeelte op een dubbelkaart wou verwerken heb ik alleen het kleinste deel gebruikt. Gelukkig heb ik nog veel knipvellen en dit leuke Snoesje kwam goed van pas want Rio is gek op zijn hond.
Het scrap papier is van een Mix & Match blok: Back to Basics (ooit gekocht bij Action). De stempels zijn allemaal van MD, voor de ballonnen heb ik 2 setjes gecombineerd en de vlagjes ingekleurd met glitterpennen. De naam is gemaakt met een alfabet van Joy.

5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie uitschuifbaar heb je gemaakt met een leuk plaatje en frisse kleuren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat is die leuk geworden Gerda. Leuk modelletje (filmpje net even bekeken)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kinderkaart, mooie felle kleurtjes !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje en zo leuk met de verstopte wens !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach deze is ook al weer zo leuk Gerda. Snoesjes prachtug. Leuk model. Ga het even onthouden. Leuk voor een kinderkaartje

    BeantwoordenVerwijderen