vrijdag 25 januari 2019

Het leven is als sneeuw

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Toen ik 33 jaar geleden voor de eerste keer moeder werd kon ik op een hele lieve onthaalmoeder rekenen om onze zoon op te vangen terwijl we aan het werk waren. Ook onze dochter is er daarna met veel liefde omringd geweest. Nadat de kinderen naar school gingen zijn we heel goed bevriend gebleven met oma (ze maakte geen onderscheid tussen haar eigen kleinkinderen en haar opvangkindjes, ze was voor iedereen oma). Ze kon ook heel goed luisteren als je zelf nood had aan een gesprek. Helaas is onze lieve oma deze week overleden. Ze was grote fan van mijn kaarten en daarom heb ik voor de familie deze kaart gemaakt.
Scrap papier van een Joy blok: Condoleance, een 3D-plaatje en gestempelde wensen. Deze ticketmal vind ik heel fijn om mee te werken. Voor de afwerking achter het plaatje een paar veertjes, door de gaatjes een lintje gevlochten en op de flap een rijtje strass steentjes.

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige stijlvolle condoleance kaart heb je gemaakt Gerda. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige condoleance kaart voor de familie van die lieve Oma,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een chique en stijlvolle kaart heb je gemaakt voor het overlijden van Oma. Mooie teksten heb je gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen