zondag 19 mei 2019

Een jaartje ouder.....

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren ben ik nog eens aan de slag gegaan met het scrap papier van Stamperia: Provence en een DDBD mal. Dit is een moeilijke mal om te knippen maar heb ik voor mezelf een manier gevonden om het allemaal mooi te krijgen. Staat nu netjes genoteerd op een spiekbriefje voor de volgende keer.
In het scrap blok zitten hele mooie, kant en klare afbeeldingen waarvan ik er nu 2 gebruikt heb, eentje binnenin in de kaart en eentje aan de achterkant waar ik nog een persoonlijke boodschap kan noteren.

Een leuke tekst stempel die perfect in het frame paste. Kaart afgewerkt met takjes en bloemetjes (mallen van MD) en vlinders die ik uit een gestanste rand heb geknipt.
Met een projectje waarvan ik pas in het najaar iets kan van zeggen is het scrap blok bijna helemaal verwerkt.



3 opmerkingen:

  1. Wow, dat ziet er weer schitterend uit! Fijn dat je een manier hebt gevonden om het allemaal naar je zin te krijgen! Het is een Topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met het mooie papier, het ziet er perfect geknipt uit,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gedaan, prachtig papier in de juiste kleur ;-) Lijkt me idd wel wat paswerk om het juiste motiefje op de juiste plaats te krijgen maar het is je aardig gelukt.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen