zaterdag 28 maart 2020

Dot & Do 72 (Wilde Bloemen)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het was lang geleden dat ik nog zoveel geknutseld heb, nu kleine Roxan thuis opgevangen wordt kan ik mijn inspiratie de vrije loop laten. Ik loop hopeloos achter met mijn Dot en Do pakketjes. De stickertjes van deze 3 kaarten heb ik al een tijdje geleden geplakt, gisteren de kaarten verder afgewerkt. Zoals jullie van mij gewend zijn probeer ik toch iets extra uit de kaarten te halen door andere plaatjes en afwerking te kiezen. Dit is een plaatje van Yvonne's Creations en een label met gestempelde tekst van MD.
Van de 2de kaart heb ik een opkikkertje gemaakt. Ook op dit werkje een label met gestempelde tekst van MD.
En op de 3de en laatste kaart van dit pakketje heb ik een meegeleverd plaatje gebruikt.
 De voorbeelden:



6 opmerkingen:

  1. Mooi setjes kaarten Gerda.
    Die van jou vind ik mooier als de originele.
    We hebben meer tijd om te knutselen in deze Rare fase.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie serie kaarten Gerda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie dot kaarten heb. Jegemaakt Gerda. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie heb je gemaakt met de dotjes, leuk dat je er je eigen draai aan gegeven hebt,

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie serie kaarten heb je gemaakt, en zoals we van jou gewend zijn heb je er je eigen leuke draai aan gegeven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eri neemt me de woorden uit de mond, zoals je je eigen draai eraan geeft zijn ze altijd beter! Jij bent ook al zo productief.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen