maandag 30 maart 2020

Dot & Do 75 (Lente Dieren)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik met de volgende serie dot kaarten. De titel van het pakketje is Lente dieren, ik heb er 3 opkikker kaarten van gemaakt. Als de stickertjes al geplakt zijn kan je vlot de kaarten afwerken.
 
De 3 kaarten spreken voor zich. De laatste is een schudkaart geworden. Er is 1 kraaltje dat helaas blijft hangen boven de kikker, stoort me wel een beetje, heel waarschijnlijk gehecht aan een restje lijm. Heb al als gek geschud maar het ding zit echt vast.
De voorbeelden:


6 opmerkingen:

  1. Leuke kaarten! En ja, een kraaltje dat vastzit...eigenlijk helemaal niet zo erg maar ik begrijp volkomen dat je je er aan stoort ;-)
    Maar je moet maar zo denken, op een dag is er weer iemand helemaal blij mee (ondanks het kraaltje)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten Gerda en dat ene kraaltje, haha..dat herken ik, zo irritant als iets net niet goed zit, maar de ontvanger zal het vast niet opvallen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten heb je gemaakt.
    En dat ene kraaltjes is net een pareltje dat naar beneden valt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, jij gaat als een speer met die dotjes kaarten, ze zien er prachtig uit! Leuk dat je van de laatste een schudkaart hebt gemaakt met een eigenwijs kraaltje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie serie kaartjes Gerda.
    Ze zijn tof gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een leuk setje Gerda, de fijnste randje vind ik wel het mooist.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen