dinsdag 14 april 2020

Sent of Lavender

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren heb ik quasi heel de dag doorgebracht op mijn knutselkamer. Ben nog een keer aan de slag gegaan met dezelfde ticketmal als in mijn vorige post. Bij de eerste kaart die ik  maakte heb ik de pockets naar boven gevouwen, maar dat gaf hier een daar enkele vouwen die er niet hoorden, heb ik op die kaart kunnen verstoppen onder het design papier. Voor deze creatie heb ik na het stansen de pockets van het geheel gesneden en daarna boven op de kaart geplakt, geeft (vind ik persoonlijk) een veel beter resultaat.
De plaatjes komen van Pion: Images from The Past: Scent of Lavender. Op de pockets heb ik restjes van een ander Pion papiertje gebruikt. Op het tabje links een bosje lavendel (Joy) met een strik.
Nog enkele detail foto's.
 
Tot de volgende maar weer.


7 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Gerda! Lavendel kleur paars blijft mooi en de vintage stijl ook


    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Door het mooie papier heeft de kaart ook niet extra's meer nodig! En je zou Gerda niet zijn, als het niet perfect voor elkaar is!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gerda!
    Heel mooi papier, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda.
    Het papier is zo mooi ,dat er niet veel meer op hoeft.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Gerda, wat leuk het bosje lavendel aan de zijkant
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig zeg ! Heel mooie kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie versie met een superleuk bosje lavendel erbij, schattig ideetje !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen