vrijdag 3 april 2020

Van Harte

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag een klassieke kaart gemaakt met een mooie mal. Bijna 20 jaar geleden begon ik met kaarten maken en het 3D-en is van in het begin iets geweest wat ik heel graag doe, nog steeds. Dus, op deze kaart een plaatje van mijn lievelingsmerk LeSuh. Vele nieuwe knipvellen komen er niet meer op de markt, ben dan ook heel blij met mijn grote voorraad. 't Ja, verder weinig te vertellen over dit werkje.
Voor iedereen een fijn weekend, probeer te genieten van de mooie dagen die ze voorspellen. Zal een grote quarantainetest worden om zoals ze hier in België zeggen in uw kot te blijven, ook al mogen we wandelen en fietsen.

9 opmerkingen:

  1. Ook al aan het 3D werk begonnen...ik zag er net nog één en toevallig heb ik vorige week een plaatje geknipt voor de kaart van mijn kleinzoon...
    Het is een mooie kaart geworden, ook de mal die je gebruikt hebt doet het goed!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gerda! Die klassiekertjes worden ook nog steeds gewaardeerd! Die mooie mal ligt hier ook nog in de verpakking.
    Geniet van het mooie weekend! Anders waren we nu onderweg!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en erg mooi in deze kleur. Het 3D plaatje is ook prachtig.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gerda.
    Klassiekers blijven ook leuk.en 3d plaatjes zijn ook nog mooi hoor.
    Je kaartje is een topper.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie warm gekleurde kaart Gerda. Prachtige stans en dat 3d plaatje is heel mooi opgewerkt. Bloemen zijn van alle tijden toch? Fijn weekend vast.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele chique kaart Gerda.
    Mooie bloemen en een prachtige achtergrond.
    Geniet van het zonnetje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stans, je 3D plaatje past heel mooi op deze achtergrond
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart !
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik sta hier weer een eind achter met je kaarten te bewonderen, deze is weer heeeeeel mooi Gerda. Heel mooi van kleur ook en superfijn afgewerkt en op elkaar afgestemd.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen