maandag 18 mei 2020

Hartelijk dank

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zaterdagavond kreeg ik een dringende oproep om een bedank kaart te maken, had ze niet in mijn voorraad. De kaart moest vandaag mee naar het ziekenhuis voor iemand die 3 x per week aan de nierdialyse moet en het personeel daar eens extra wou bedanken voor de goede zorgen.
Als ik zo weinig tijd heb vind ik het moeilijk om snel iets uit mijn vingers te toveren. Daarom heb ik een ideetje van Ineke Bezemer gebruikt. Een combinatie van Studio Light mallen en een 3D-plaatje van LeSuh. Het design papier is van een Joy blok: Budding Spring.
 
De mal 2 keer gestanst en op het achterste deel ook nog een leuk papiertje uit hetzelfde blok. Bij deze creatie heb ik de pocket met het label volledig vast geplakt, het label kan er niet uit en dit onderdeel bewust een beetje schuin geplaatst. Klassieke afwerking met een strikje en geponste vlinders.
 


9 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart creatie geworden... Soms moet je gewoon even een voorbeeld hebben . Dat doe ik ook wel hoor... Soms lukt het niet om zelf wat te bedenken.En daar maken deze dames de kaarten ook voor om anderen te inspireren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart heb je gemaakt!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt .
    Makkelijk om een voorbeeld te hebben . Zo inspireren we elkaar .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Er is niets mis mee om je te laten inspireren door iemand anders. Het is een prachtige kaart, en er zal ongetwijfeld veel van jezelf inzitten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor mij ook lastig om snel een kaart te moeten maken, je hebt wel een prachtige kaart gemaakt,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja soms komt de inspiratie niet zo vlug en soms heb ik een idee en maak ik dan toch nog wat anders. Dit is een hele mooie uitvoering van deze mal hoor met alles erop en eraan.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor een snel kaartje is ie wel héél erg mooi geworden. Normaal moet je hiervoor toch wel even nadenken. Je hebt het echt in de vingers hoor!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card! So many details! - A taste of summer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart !
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen