zaterdag 30 mei 2020

Hobbydot mania

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Met het mooie weer van de afgelopen dagen ben ik veel buiten geweest en dan probeer ik toch ook nog een beetje met mijn hobby bezig te zijn. Echt knutselen is er niet van gekomen maar dotjes plakken dat kan makkelijk. Dit is het resultaat. 10 pakketjes klaar om verder af te werken.
Bij sommige patroontjes heb ik de kleurcombinaties een beetje veranderd en er zijn ook nog patroontjes waar een deel moet ingekleurd worden.

Fijn weekend voor iedereen.

6 opmerkingen:

  1. Je bent goed bezig geweest, en hebt je tijd buiten toch "nuttig" besteed;-) Plaatjes knippen kan ook buiten!
    Fijn zonnig pinksterweekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een techniek die ik nog nooit gebruikt heb...
    Wel lekker om het buiten te doen en zo in het zonnetje een aardige voorraad te maken.
    Ik ga vandaag buiten inkleuren, kijken of dat ook wil lukken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een kaartjes heb je al gemaakt.
    De voorbereidingen zijn al gedaan.
    De afwerking komt nog wel een keer.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemachtig wat ben je aan het dotten geweest. ziet er Nu al leuk uit met al die leuke patroontje succes met het afmaken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk en wat knap dat je dat buiten kunt doen, springen die niet overal naar toe? Ik ben benieuwd naar het eindresultaat
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Gerda ben je nog niet beu gedot, het is wel handig als je zo een voorraadje klaar hebt en steeds mooier zoals jij ze aanpast.
    Warme groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen