maandag 21 september 2020

Dot & do 77 (Huwelijk)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag een pakketje van Dot & Do afgewerkt (de stickertjes waren een tijdje geleden al geplakt). Uitzonderlijk ook eens de meegeleverde plaatjes gebruikt. Thema spreekt voor zich. 
Bij de voorbeelden gebruiken ze alleen het patroon op het witte cardstock en 1 extra kleur. Omdat veel van de oplegkaarten met het patroon scheef zijn stans ik die altijd nog eens uit met een mal, op die manier kan ik mijn klassieke manier van werken (wit, donkere kleur, lichte kleur) aanhouden.
 
Bij de kaart links zit er nog een blanco label achter de donkere kleur geschoven omdat ik nog niet weet of ik de kaart ga gebruiken voor een huwelijk of een jubileum. Hoeken bewerkt met een pons van Vaessen. Oh, en nu zie ik pas dat ik bij de jubileumkaart het plaatje niet in de juiste richting heb geplakt. Het stoort mij niet echt.
De voorbeelden:
Veel verschil is er niet te zien. Gewoonlijk maak ik er iets helemaal anders van, nu vond ik het niet echt nodig.






3 opmerkingen: