zaterdag 26 september 2020

Condoleance kaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik ben verder gelift  met een vorige kaart en opnieuw dezelfde mal gebruikt (liggend) om deze kaart te maken. Plaatje van Precious Marieke, gestempelde wensen en voor de afwerking 2 geponste vlindertjes.
Dan was er nog 1 plaatje over van het knipvel en heb ik uit dezelfde set van Sizzix een andere mal gebruikt. Links een gestanste tekst van Carlijn. Hier ook 2 geponste vlindertjes en als extraatje een rijtje strass steentjes.
Nu zal het een beetje stiller worden op mijn blog omdat ik aan een groot project (album voor de jongste kleindochter) begonnen ben dat ik met mijn 3de poging (bij eerdere pogingen ging er veel te veel mis en was ik niet tevreden over het resultaat) tot een goed einde wil brengen. Mocht er toch wat te showen zijn krijgen jullie het zeker te zien.



6 opmerkingen:

  1. Mooie stijlvolle kaartjes.
    Ze zullen gewaardeerd worden.
    Veel succes met je nieuw project.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten Gerda, succes met je album.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat mooi en stijlvol! En met het album gaat het ook goed komen, daar ben ik zeker van!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie condoleance kaarten, leuke achtergrondjes en mooie plaatjes
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie klassevolle kaarten ! Succes met je album.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie condoleance kaarten Gerda!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen