maandag 12 oktober 2020

Kleurplaat

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik iets heb laten zien. Het album voor kleindochter Masha is inmiddels helemaal klaar. Nu komt het leuke werk om het te vullen met foto's. Ondertussen heb ik ook een nieuwe lading plaatjes geknipt voor vriendin Eri. En gisteren ben ik een dagje bezig geweest met deze kleurplaat van Emmanuelle Colin. Zelf had ik boekje 1 gekocht en voor mijn verjaardag heb ik van de kinderen 2 tot en met 4 gekregen. Deze afbeelding komt uit het eerst boekje.
Deze week hoop ik een beetje te kunnen knutslen. Er zijn nog meer dan voldoende mallen die liggen te wachten om uit de verpakking gehaald te worden. 


3 opmerkingen:

  1. Druk bezig geweest Gerda.
    Dan heb je nu toch maar weer mooie leuke dingen, waar je volop van kan genieten.
    Ziet er prachtig uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het geweldig knap dat je zo mooi kunt kleuren! Het ziet er SCHITTEREND uit, en ik doe het je niet na.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoals ik al liet weten vind ik deze plaat ook weer prachtig gekleurd, ik kan nog veel van je leren.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen