dinsdag 24 november 2020

Nog eentje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Denk dat dit de laatste kerstkaart voor dit jaar gaat worden. In eerst instantie ging ik geen kerstkaarten maken omdat ik nog voldoende voorraad heb. Dit ontwerp heb ik vorig jaar ook al eens gemaakt en nadat ik met de ovale mal van MD bezig was ben ik gaan passen of de blister ook in deze mal pastte. En ja hoor, dat lukte. Plaatje is van Nellie Snellen. Poinsettia en allerhande takjes voor de versierings-toef . Een witte tekst sticker en zilverkleurige strass steentje voor de afwerking. Nu is het weer tijd voor wat anders.
Kaart van vorig jaar.

 


4 opmerkingen:

  1. Prachtige stijlvolle kaart Gerda! Ik ben nog volop kerstkaarten aan het maken, moet er nog een aantal maar gaat vast lukken

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee prachtige kerstkaarten.
    Mooie tafereeltjes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele mooie klassevolle kaarten telkens met mooie ‘toef’.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen