donderdag 21 januari 2021

Inside flap kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren heb ik een nieuw projectje uitgewerkt met het mooie papier van Ciao Bella/The Muse. Voor dit model bestaat een DDBD mal (die ik niet heb) maar Castella heeft een filmpje gemaakt zonder de mal. Op de voorkant van de kaart heb ik een pp gestanst met een mal van Action, in de pp een plaatje, ook gestanst met dezelfde mal zodat ik het plaatje makkelijk kon terug plaatsen in de opening. Een quote, extra envelopjes en een strikje om de voorkant af te werken.

Binnenin 2 pockets en een flap. Op de flap een vaas met bloemen en strik. De binnenkant van de flap ook nog versierd met kleine items uit het papierpakket en dezelfde envelopjes die ik ook op de voorkant van de kaart gebruikt heb.
Als je de flap uitklapt komt de pocket met labels er onder te voorschijn. In de flap zitten 2 magneetjes verstopt zodat alles mooi op zijn plaats blijft als de kaart dicht is. 

Met alles wat ik tot nu gemaakt heb met dit mooie papier zijn er alleen nog wat plaatjes, quotes en labels over. Die zullen in de toekomst ook nog wel eens op een kaart belanden.
 


8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Gerda. Leuk met de labels
    Mooie design papier.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Knap gemaakt zonder mal. De materialen zijn erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een geweldig mooie kaart met al die verrassende flapjes en labels! TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie creatie heb je gemaakt, wat een leuk model en prachtig papier
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat prachtig Gerda, echt een mooi model ook.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke creatie en mooi papier. Leuk met die flapjes ! groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige modelkaart vol verrassingen !
    mooi papier, altijd leuk als er extra's bijhoren !

    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooie uitwerking van deze flapkaart. Ik heb een deel v/h filmpje bekeken maar die kaart was me wat te wit, vind deze papiertjes veel mooier. Zo leuk met al die labeltjes.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen