maandag 6 september 2021

Mijn eerste kerstkaarten van 2021

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Begin oktober staat er eindelijk nog eens een knutselweekend in Nederland in mijn agenda al is het nog niet helemaal zeker of het effectief kan doorgaan. Toch ben ik begonnen met mijn voorbereidingen wat wil zeggen dat ik allemaal pakketjes klaar maak met alles wat nodig is om een kaart te maken. Eerst maak ik een voorbeeld en dan ga ik bij wijze van spreken in massa productie en maak alles klaar om nog 4 dezelfde kaarten te maken die dan verder worden afgewerkt op ons logeeradresje.
Ik heb 4 verschillende achtergronden gebruikt en 3 verschillende teksten, voor de rest zijn de kaarten zo goed als identiek. Op zich geen ingewikkelde toestanden alleen veel stanswerk.
Voorlopig zal het nu wat stil worden op mijn blog (door het mooie weer en met het voorbereiden van mijn knutselpakketjes). Mocht het knutselweekend onverhoopt niet doorgaan kan ik thuis op een vlotte manier mijn voorraad kerstkaarten bijwerken.
 


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten