maandag 20 september 2021

Nieuw doosje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb contact opgenomen met het plaatselijke rusthuis om te informeren of de kerstmarkt die jaar doorgaat maar heb nog geen antwoord ontvangen. Toch houd mij dat niet tegen om nog naar nieuwe modellen doosjes te zoeken. En dat heb ik gevonden op het YouTube kanaal van Conibaer.


Het doosje is gemaakt met het Envelop Punch Board, heel makkelijk en snel klaar en er past een chocoladeblok van Ritter in. Op de voorkant een leuk papiertje van Maja Design/Home for the Holidays. Nog een gestempelde wens en enkele sterretjes voor de afwerking. Het doosje sluit met een magneet.

Waar ik wel zeker van ben is het knutselweekend in Winterswijk.  1 Oktober staat het te gebeuren en mijn voorbereidingen zijn goed gevorderd zodat ik mijn dagen in het knutselhuisje goed kan besteden.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten