maandag 24 oktober 2022

Gefeliciteerd met je verjaardag

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag heb ik opnieuw een tower kaart gemaakt, de moeilijke versie.
Hetzelfde design papier van Craft O'Clock: Creative Reverie gebruikt.
Ook nog een aantal foto's genomen wanneer de kaart plat ligt.

Waar ik de vlakken een beetje leeg vond heb ik ze opgesmukt met vlinders en extra bloemetjes.

Nu komt er een pauze op mijn blog. Ga nog wat voorbereidingen treffen voor het knutselweekend over 2 weken. Heb al wel een aantal projecten maar er mogen gerust nog wat dingetjes bij om in Winterswijk af te werken. Jullie zien vanzelf wel waar ik een nieuwe post plaats. Tot de volgende.........

 


5 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze ziet er best ingewikkeld uit! Maar hij is prachtig met dit papier en de vlindertjes. Veel succes met je voorbereidingen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat twee prachtige kaarten Gerda. Je hebt heel mooi papier gebruikt.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart, dat ziet er ingewikkeld uit,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een pracht kaart en heel mooi designpapier heb je ervoor gebruikt.
    Veel plezier met de voorbereidingen voor Winterswijk.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen