maandag 17 oktober 2022

Gefeliciteerd

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Afgelopen weekend heb ik mijn allereerste achtergrond gemaakt met alcohol inkt op Yupo papier. Nadat ik tevreden was over het resultaat heb ik met een malletje van Crealies strookjes gestanst en deze op wit cardstock geplakt dat ik vervolgens heb uitgestanst met een SlimLine mal van Nellie Snellen.
De bloem (Studio Light) 2 keer gestanst, op elkaar geplakt en op de kaart aangebracht. Ook de wens (Marianne Design) 2 keer gestanst. Voor de afwerking een dubbele strik (lint van SU) en uit een strookje van de achtergrond dat ik nog over had een aantal vlindertjes geponst om de lege plekken een beetje op te vullen.

6 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met een mooie achtergrond.
    Leuk met de strookjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Gerda. De achtergrond is prachtig. Leuk zo met de strookjes. Mooi kleur. De bloem is heel erg mooi zo met de leuke strik. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb je een mooie achtergrond gemaakt, leuk om er strookjes van te snijden, je kaart is weer top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eine sehr schöne KARTE
    die KARTE macht gute LAUNE,,,

    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan met die strookjes alcohol inkt! De bloemen komen er prachtig op uit.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ist DIR super gelungen sehr schön

    wünsche noch einen schönen TAG
    bis bald die BIRGIT

    BeantwoordenVerwijderen