dinsdag 27 februari 2024

Een jongen (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Omdat het petekind van mijn echtgenoot de 2de jongedame is die zwanger is van een zoontje heb ik er een projectje gemaakt. Met hetzelfde design papier van Craft O'Clock dan bij de vorige kaart.
Omdat ik ook de binnenkant voorzien heb van design papier heb ik op de achterkant een pocket gemaakt met label zodat er toch nog een mogelijkheid is om een persoonlijke boodschap neer te pennen.
Door alle verhoogde items viel de kaart nogal dik uit en heb ik er een bijpassen doosje voor gemaakt.

Dit gaan we persoonlijk afgeven van zodra de baby geboren is, wil niet het risico nemen dat er iets zou fout lopen mocht ik het opsturen.

6 opmerkingen:

  1. Ik begrijp het helemaal dat deze prachtige creatie persoonlijk wil gaan afgeven.
    Zo te zien zit er ook wel veel werk in en je hebt dit heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie Gerda.
    Heel mooi gemaakt.
    Ik zou het ook persoonlijk afgeven voor de zekerheid.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaarten creatie. Heel erg mooi gemaakt met dit mooie papier. Ziet er zo mooi uit. Inderdaad een goed idee om dit persoonlijk te brengen… want als het verloren gaat zou het erg jammer zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat mooi gemaakt en zo gaaf dat bijpassende doosje Gerda. Groot gelijk om het persoonlijk af te geven, stel dat het beschadigd/zoekraakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Gerda, wat heb je een schitterende creatie gemaakt! Inderdaad het veiligste, en het leukste om het persoonlijk af te geven!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat was een heleboel knippen en plakken met een schitterend resultaat. Ook heel leuk dat het in een doosje zit, is wel een meerwaarde !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen