woensdag 1 mei 2024

Plechtige Communie

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zoals beloofd ben ik hier met de kaart voor de Plechtige Communie. Aangezien ik het popje van Julie Nutting al gestempeld had klaar liggen heb ik ze aangekleed met design papiertjes van Maja: Denim en Girls. Voor de deeltjes die ingekleurd moesten worden heb ik potloden van Action gebruikt.
De achtergrond en de schudtelefoon 😉 zijn papiertjes van Noor Design/Joy!Crafts: Streetwear. Met gestempelde wensen, gestanste bloemetjes, cadeautjes en een cup cakeje was de kaart helemaal klaar.

Ondertussen kwam er nog een opdracht binnen voor een geboorteprojectje. 
Ik weet wat te doen 😉

6 opmerkingen:

  1. Mooie communie kaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, supergave kaart voor de jonge dame!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opdracht weer schitterend volbracht met die mooie jongedame.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zó mooi met het popje en de leuke schud telefoon erbij, supermooie kaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige communie kaart Gerda! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een prachtige kaart met zulke mooie details. Mooi papier heb je gebruikt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen