dinsdag 30 april 2024

1ste communie

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

De opdrachtjes voor communie kaarten blijven maar komen. Gisteren werd mij gevraagd om een kaart te maken voor een 1ste - en Plechtige Communie. Voor de 1ste Communie heb ik een Snoesje uitgezocht. Ik blijf ze leuk vinden ook al is dit plaatje eentje van vele jaren geleden.
Op de achtergrond een design papiertje van Action. Het label is van Studio Light. De kaart was gisteren al klaar en stond hier te pronken op de kast. Telkens ik er naar keek vond ik het label toch een beetje kaal, daarom heb ik er vandaag wat spetters op gestempeld met een klein stempeltje van Stampin'Up. Ballonnetjes en Smiley's voor de afwerking. 

Morgen is de kaart voor de Plechtige Communie aan de beurt.

6 opmerkingen:

  1. De Snoesjes blijven leuk vind ik Gerda en je hebt een mooie, fleurige felicitatie-kaart voor de eerste communie gemaakt. Leuk zoals je het label op de kaart verwerkt hebt.
    Lieve groetjes Miranda (bolletje lucky)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach die snoesjes ze blijven schattig daar waren in haar tijd toch ook stempels van. Wat een mooie kaart heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk communie kaart met het leuke snoesje Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje. Een wit label is inderdaad wat kaal maar met de spetters en vooral de smileys heb je dat goed opgelost.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart voor een 1ste communie met een lief Snoesje, het label ziet er zo heel mooi uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart voor een 1e Communie. Lekker vrolijk in deze zonnige kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen