woensdag 24 april 2024

Verjaardagkaart Mila

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik kan opnieuw een kaart afvinken van mijn opdrachtlijsjte. Deze keer is Mila aan de beurt die 8 jaar wordt.
Vandaag las ik ergens op internet dat ze dit een kaart met verrassingswiel noemen. Het is wel een dingetje om in de opening de woorden op de juiste plaats te krijgen. Bij deze mal zitten ook een aantal stempels maar die heb ik niet gebruikt. Als Mila aan het wiel zal draaien komt er volgende tekst: 'HIEP HIEP HOERA 8 JAAR'. Tussen ieder woordje heb ik een hartje geplakt omdat ik de ruimte tussen de woorden anders te kaal vond. Het wiel is uit wit cardstock gestanst en daarna heb ik het bewerkt met licht blauwe inkt. Het plaatje is heel oud 😉 zo oud, dat ik niet weet van welk merk het is. Onderaan de kaart een grasborder met ienie minie bloemetjes (schudmateriaal). Voor de naam zelfde ballon alfabet als bij de kaart voor Robbe. En voor de finale afwerking een leuke zon en vlindertjes.

4 opmerkingen:

  1. Je maakte een schattig kaartje voor de jarige Mila, heel leuk met het verrassingswiel erbij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje voor de jarige Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke kaart voor Mila! Haha, daar hebben ze een nieuwe naam voor bedacht, vroeger heette zoiets een draaikaart.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart heb je voor Mila gemaakt. Leuk plaatje heb je gevonden. En een leuk modelletje.. zeker goed opletten als je dit maakt… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen