woensdag 17 april 2024

2de poging

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Gisteren had ik een paar uurtjes voor mezelf en heb ik een 2de poging gedaan met een bloemenboeket en waxzegel. Nu de stengeltjes verder uitsteken ben ik tevreden over het resultaat 😉
Op de achtergrond opnieuw een mask (muurtje), bloemen van ??? ze zitten samen op een magneetvel in één van mijn verzamelboxen, ik ga er dan maar vanuit dat het een setje was. Kan me helaas geen merk herinneren 😏 Een leuke gestempelde tekst en strass steentjes voor de afwerking.

7 opmerkingen:

  1. Deze is helemaal perfect met de stelen op de goede lengte;-) Een mooi boeket van MD op die muur achtergrond.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gemaakt Gerda.
    Muurtje op de achtergrond past er mooi bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Gerda met de mallen van Marianne.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk boeketje. Inserdaad mooi met de langere stengeltjes. Ik dacht ook mallen van Marianne.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met de bloemetjes en de wax zegel,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Gerda !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen