woensdag 10 april 2024

2 paar schoenen

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zoals beloofd ben ik hier met niet 1 maar 2 kaarten met de leuke schoenen (eigen ideetjes). De eerste is een dieptekaart geworden. Het design papiertje is van Craft Consortium/Craft Papers/Ink Drop-Rose). Voor de wens en negatieve tekst van Creatlies. Voor de afwerking 2 vlindertjes en een strikje.
Het modelletje (trellis kaart) voor de 2de creatie stond al heel lang op mijn to do lijstje. Een beetje rondgeneusd op YouTube om te kijken hoe je aan zoiets begint. Voor de stevigheid heb ik achter het rasterwerk een stukje mica sheet geplakt. 
De boeketjes zijn gemaakt met een heel leuke set van Spellbinders.

Ondertussen ben ik aan een bestelling begonnen van 2 kaarten, eentje moet zaterdag al geleverd worden en is inmiddels klaar. De andere zit in de pijplijn 😉

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn het toch leuke kaarten met die schoenen.
    Zo leuk gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eigen ideetjes zijn leuk geworden. Je schoenen komen mooi uit op de dieptekaart, en de trellis kaart! De spelbinders bloemen passen er ook mooi in.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt hele mooie kaarten met deze leuke schoenen gemaakt. Erg leuk met deze bloemetjes. Zijn mooie mallen. Succes met je opdrachtgever. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zie dat je schoenwinkeltje open is, voor mij de paarse graag 🤭. Superleuke kaarten, de trellis staat ook nog op mijn todo.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie achtergrondjes heb je voor wederom 2 paar hippe schoenen gebruikt, echt mooi geworden,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen