vrijdag 19 april 2024

Verjaardagskaart Robbe

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Ik heb een begin gemaakt met het opdrachtlijstje van een klantje. De eerste die aan de beurt is, is Robbe. 
Robbe is jarig in juni en wordt 5. Nog redelijk makkelijk om iets te bedenken met alle leuke nieuwe materialen die ik in huis heb 😉 Ik ga proberen om iedere kaart een beetje persoonlijk te maken met het vermelden van de naam of de leeftijd. Het 3D plaatje komt uit mijn Morehead collectie. De naam gemaakt met een ballon alfabet, ooit gekocht in Den Bosch bij Scrapfever. Alle andere items herkennen jullie vast en zeker. 

Ondertussen heb ik ook voor alle andere jarige de plaatjes uitgezocht, het volgende ideetje zit al in mijn hoofd.

8 opmerkingen:

  1. Leuke kaart voor Robbe.
    Leuk het gezichtje op de zon.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtig kaartje voor Robbe.
    Dit ziet er heel feestelijk uit met de ballonnen erbij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is zeker al een heel goed begin van je lijstje. Mooie beer heb je hiervoor gebruikt die vind Robbe zeker ook leuk.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie en feestelijke kaart heb je voor Robbe gemaakt, leuk met zijn naam er op en de HOERA tekst ziet er top uit,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel toffe en persoonlijke kaart heb je voor Robbe gemaakt. Leuk idee zijn naam in de ballonnetjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke felicitatie-kaart met die grappige beer erbij . Je hebt dat leuk gedaan om zijn naam met ballonnen te maken Gerda. Er komen veel verschillende technieken op deze kaart aan bod, heel knap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze kaart had ik gemist. Maar een hele mooie kaart is dit. Superleuk gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen