zaterdag 13 april 2024

Blanco kaart

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor de verandering heb ik eens een kaart gemaakt zonder tekst. Inspiratie gevonden op Pinterest.
Met een mask van Pronty een achtergrondje gemaakt. Verder alleen maar wit cardstock gebruikt. Het geheel verhoogd aangebracht op de dubbele kaart. En omdat ik heel gecharmeerd ben door de hype van de waxzegels heb ik de 2 embossingfolders van Leanne de Graaf gekocht. Liever dat dan alle materialen aan te schaffen om een echt waxzegel te maken 😉 Het enige wat mij stoort aan deze kaart is dat de stengels van de bloemen en blaadjes niet ver genoeg onder het waxzegel uitsteken, daar moet ik in de toekomst meer rekening mee houden.

7 opmerkingen:

  1. Het is een mooie kaart. Ik heb deze mal onlangs ook besteld. Het is zeker mooier als de stengeltjes wat verder onder het labeltje uitkomen. Het bosje is erg mooi met deze bloemetjes. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een prachtige kaart geworden Gerda. Mooi met die mask achtergrond. De stelen mochten inderdaad iets langer zijn. Het waxlabel is goed gelukt en staat er ook mooi bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit vind ik nou oprecht een heel erg mooi kaartje, niet te veel poespas en rustige kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi klassevol kaartje Gerda.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie rustige kaart met de bloemen en leuk de waxzegel, dit zou ik ook eerder kopen dan wax en alles wat er bij hoort. Het zou inderdaad mooier zijn als de steeltjes wat verder zouden uitsteken,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Gerda.
    Ik heb ook een van deze wax zegels gekocht.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fijntjes zo die bloemetjes op een licht gedecoreerde achtergrond Gerda. Ik zou gezegd hebben dat het een echte waxzegel is. Ik heb één van deze embossingfolders maar nog niet gebruikt *bloos*.
    Ik vind het een mooie kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen