dinsdag 16 april 2024

Hoera, een meisje

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Voor één van mijn klantjes die vol spanning zit te wachten op de geboorte van een achterkleinkind moest ik een kaart maken. En zoals het in deze tijden gebruikelijk is, is het geslacht van de baby al bekent. Maakt het makkelijker voor mij 😉
Ik ben aan de slag gegaan met al wat oudere designpapiertjes van Noor Design. De pockets zijn gemaakt met een mal gekocht bij Temu. 1 keer stansen en je hebt 3 pockets, heel handig en er is een mat bij om het geheel af te werken. De labeltjes maken wel duidelijk dat er een baby meisje op komst is.

Deze zelfde klant heeft ook nog een lijstje gegeven van al haar andere achterkleinkinderen voor de rest van het jaar. Ik moet dus aan de bak met het maken van kinderkaarten. Gelukkig is de volgende jarige pas in juni, er is dus nog tijd om na te denken over lay-outs en modelletjes voor deze kaarten.

8 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt met deze leuke pocketmal en papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke opdrachtjes in het vooruitzicht en de eerste heb je al mooi gemaakt.
    Mooi modelletje.
    Gisteren moest ik weer even snel in je buurt zijn en nu weet ik waar je woont.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met deze pocket mal. Mooie papiertjes knap gedaan. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de pocketmal en de leuke labels en plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie lieve kaart Gerda, die pockets zo onder elkaar doen me aan een ladekast je denken. Je hebt mooi dessin-papier gebruikt en een heel lief plaatje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje met dat schattige plaatje. De papiertjes maken het ook een echt meisjeskaartje. Handig dat je al een todo-lijst kreeg voor de volgende kaarten.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Gerda.
    Mooie plaatjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige babykaart een heel mooi model waar je leuk de kaartjes in kan steken. Mooi design papier . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen