zaterdag 22 juni 2024

Kinderkaarten (2)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Hier ben ik al terug met de rest van mijn schilderijtjes. Wie kent er de verhalen van Tiny nog? Heb ze zelf, in een ver verleden gelezen, mijn dochter vond ze ook leuk en nu zijn de kleindochters aan de beurt om deze boekjes te ontdekken. Toen ik begon met deze hobby waren er 3D plaatjes van Tiny te koop. Die heb ik terug gevonden en ben er mee aan de slag gegaan. Net als bij de Moreheadjes zijn dit ook allemaal dubbele kaartjes die mooi op de schildersezel staan.
Het 3D-en was een hele klus met deze plaatjes. En omdat ze heel druk en kleurrijk zijn heb ik niet veel extra toegevoegd.
Op alle 3 de creaties dezelfde wens en bloemetjes van verschillende merken.

Vanaf volgende week zou het weer beter worden 😉 dan zal het knutselen op een laag pitje komen te staan en daarna begint de zomervakantie, ook dan is er minder tijd om met mijn hobby bezig te zijn. Als ik iets te showen heb krijgen jullie het zeker te zien, wou alleen even melden dat het wat stiller zal zijn op mijn blog.

7 opmerkingen:

  1. Ik ken Tiny niet maar wat leuk, vooral ook dat je er plaatjes van hebt en daar nu lekker mee kunt spelen. Mooie kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit gehoord van Tiny, maar je maakte wel een mooie serie kaarten met de leuke plaatjes, ook je Morehead kaartje is erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke schilderijtjes heb je gemaakt met de afbeeldingen van Tiny. Dit is echt Belgisch, voordat wij hier kwamen wonen had ik er ook nog nooit van gehoord.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke schilderijtjes, zoals Eri al zei denk ik dat het Belgisch is. Ik heb er ooit ook een paar boekjes van gehad maar eerlijk gezegd ik en lezen ging niet zo goed samen. Als je aan een meisje dat die boekjes nog leest zo een kaartje kan geven, gaat die dat zeker geweldig vinden.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt herl erg leuke kinderkaarten gemaskt. Mooie kleine schilderijtjes. Mooie plaatjes. Ik ken ze niet. Maar ze zijn erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee, Tiny ken ik niet maar ik vind het wel hele leuke kinderkaarten geworden Gerda. Gezellige tafereeltjes en leuk om op de schildersezel te plaatsen. Het wordt al rustiger in Blogland en ik beweeg ook mee met het weer hoor. Niets moet, alles mag toch?
    Geniet ervan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaja ik ken Tiny heb heel veel boekjes gelezen. Je hebt hele mooie kaarten gemaakt. Fijne dag, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen