donderdag 20 juni 2024

Mannenkaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Na mijn kerstrondje in blogland ben ik zelf present met 2 mannenkaarten.
Op de gestempelde teksten na zijn alle andere gebruikte stempels en stansen van Stampin 'Up. Op de kaart met motorfiets heb ik een design papiertje gebruikt van Noor Design: Happy Travel. Voor de afwerking een paar verfspatten (MD) die een glimmend laagje hebben gekregen van Glossy Accent.
De kaart met de biertjes spreekt voor zich. Design papier van Action. Tijdens het maken ging er heel veel mis maar uiteindelijk is het me gelukt om er een geslaagd eindproduct van te maken 😉

8 opmerkingen:

  1. Leuke mannenkaart Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaarten zijn allebei heel leuk en stoer geworden! Mooie basismal heb je bij de motor gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 leuke mannenkaarten Gerda!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei geweldig, ze zijn heel mooi samengesteld. De tekst vd bierkaart ligt hier ook al klaar voor een kaart voor de buurman maar ik heb nog tijd om wat te bedenken.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het gave mannenkaarten geworden, vooral de bierkaart vind ik top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke mannenkaarten.
    Weer heel mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stoere mannenkaarten heb je gemaakt. Vind ze beide erg mooi gemaakt.
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen