vrijdag 5 juli 2024

Dieptekaarten

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Zoals in mijn post van gisteren reeds gemeld ben ik er vandaag weer met 2 dieptekaarten.
Ondertussen kennen jullie de Tiny plaatjes al goed. Mijn voorraadje is aardig geslonken. De lay-out mallen zijn beide van Temu. Ook op deze kaarten niet te veel extraatjes. Een tijdje geleden was ik op zoek naar een mallenset met visjes en schelpen, toen kon ik ze niet vinden terwijl ik er toch zeker van was dat ik er eentje had. En ja hoor, gisteren heb ik ze terug gevonden 😉 Handig voor de afwerking van de kaart links. Op de andere kaart alleen een wens.

3 opmerkingen:

  1. Leuke kinder diepte kaarten Gerda.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig alles weer terug! Ik zoek soms meer dan dat ik doe! Je dieptekaartjes zijn weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn twee hele leuke kaarten de schelpjes staan er mooi op. De plaatjes zijn erg schattig. Gelukkig heb je ze terug gevonden . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen