dinsdag 2 juli 2024

Plywood creatie (verjaardag)

Bedankt dat je op bezoek kwam, een reactie is altijd fijn om te lezen. Tot een volgende blogpost.

Vandaag een fris dagje met veel regen. Ideaal knutselweer en daar heb ik van gebruik gemaakt om een opdracht af te werken.
Een nieuwe Plywood creatie voor een jarige dame. Heb zowel de voor- als achterkant gedecoreerd. De achterste laag heeft een design papiertje uit de Wild & Free lijn van Jenine's Mindful Art Collection.
De andere lagen heb ik bekleed met design papier van Action. De die cuts voor de decoratie komen uit verschillende setjes: van de Wild & Free lijn tot setjes van Mintay en Stamperia. Met mijn Winck of Stella brush heb ik de vlinders en bloemen een glitterlaagje gegeven.

6 opmerkingen:

  1. Twee prachtige kaarten Gerda.
    Mooi papier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige creatie, aan de voor en achterkant!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creatie Gerda. Ik heb even in de vergroting zitten kijken naar al dat moois. Het is echt een klein kijkkastje geworden, schitterend afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creatie heb je gemaakt met het prachtige papier,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er heel mooi uit. Je bent leuk bezig geweest. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen